Ons vak
voor de scheepvaart en elektrische centrales
Krukkastinspectie van een MAN Diesel 50 MC tweeslagkruishoofdmotor.
Zuigertrekken van een vierslag middelsnellopende dieselmotor, een Wärtsilä 46 lijnmotor aan boord van de "Pride of Rotterdam".
Het aansteken van biomassa in de ketel van de biomassainstallatie voor het opwekken van elektriciteit en warmte.
Een technische excursie tijdens een cursus dieselmotoren bij het krukasrevisiebedrijf van Mark van Schaick, Schiedam, Nederland.
Een Deutz gasmotor voor een warmtekrachtinstallatie in de glastuinbouw.
Een containerschip in het Kieler kanaal, Duitsland.
Het honen van een vaste cilindervoering in het blok van een dieselmotor.
Het gieten van een motorblok.
Het op temperatuur houden van een smeedstalen zuigerkroon van een tweeslagkruishoofdmotor.
Het kantoor van Target Global Energy Training.
De rotor van een stoomturbine.
Lunch tijdens een cursus energiebesparing in Mongolië.
Een grote centrifugaalcompressor voor het transport van aardgas.
De hoofdmotor een vierslag middelsnellopende MAK 43 dieselmotor voor een containerschip.
Hoofdmotor van een groot containerschip, de “Hamburg Express”, een MAN Diesel tweeslag 12 cilinder kruishoofdmotor.
De monteurs voor het onderhoud van dieselmotoren, Choloma Dieselcentrale, Honduras.
Een groot passagiersschip, de "Carnaval Victory".
Inspectie van de spoelluchtbalk bij een tweeslagkruishoofdmotor.
Het containerschip "Emma Maersk" direct na de afbouw in Denemarken.
De "Colombo Express" op zee.
Een gedeeltelijke doorsnede van een RK 280 van MAN Diesel.
Een tweeslagkruishoofdmotor op de proefstand in Zuid-Korea.
Een dieselcentrale in Honduras.
Een olietanker op zee, de "Maersk Virtue".
Een gebroken drijfstang.